Heel bijzonder

25 november 2009 - Bucaramanga, Colombia

Intens genoten!  De afgelopen maand is heel bijzonder geweest.

Van de indianen stammen in het uiterste noorden van Colombia tot de indianen hoog in de bergen in de Sierra Nevada.

Van de warmte en droogte van de woestijn naar de kou en de overvloed aan water in de bergen.

Van de extrovertheid van de kust bewoners tot de grote verlegenheid van de berg bewoners

Zonder stroom (en licht) en riolering in eens weer in de overdaad van luxe in de grote stad

Kortom genoeg extremen om nog even lekker van na te genieten

On y va

1. Astrid:
    25 november 2009
    He hoi Elsa en Olaf; zo tussen de patienten door is het heerlijk genieten van alle mooie plaatjes op jullie blog! Leuk om te zien en volgens mij genieten jullie met volle teugen..
    Tot snel. Groetjes Astrid xx
  2. Bastiaan:
    28 november 2009
    Hey Olaf en Elsa,
    Mooie foto's en verhalen weer!!!
    Keep on going!
    Bastiaan
  3. Diederik:
    3 december 2009
    Hola!

Nog steeds strontjaloers op jullie daar.... maar nu wel extra zin in Panama!

En Olaf: gaat het wel goed met je? De blauwe opgestroopte overhemden (die je zelfs in Bolivia aan had!) zie ik de laatste tijd namelijk nergens meer terug op de foto's....?!

Diederik
  4. Asta Lokin:
    4 december 2009
    Ha Els en Olaf!
    Wat leuk al jullie verhalen en foto's. Ik als digibeet (of beter gezegd: heel erg alfa) kom nu pas achter deze site! Genoeg in te halen dus. Het ziet er heerlijk uit.
    Hier alles goed, neem fijn elke dag hetzelfde treintje naar Den Haag, neem dan op precies hetzelfde tijdstip een kop koffie van altijd dezelfde sterkte, ga steeds met dezelfde mensen hetzelfde lunchen en het wordt altijd weer weekend! Jaloers?! Nee, ik ben helemaal tevreden hier!!
    Geniet, hou het mooi en goed!
    liefs Asta
  5. Sig:
    5 december 2009
    Laiverds!!
    Eindelijk jullie blog ontdekt :-). Goed om te zien en lezen dat jullie zo genieten.

Wij verwachten april en mei in Argentinië en Brazilie door te brengen - dus wie weet kunnen we nog een date maken! Carnaval gaat ons niet lukken (jammer!!)- maar ach....wat valt er te klagen ;-).

Blijf genieten en een dikke X!
    Sig
  6. Erwin:
    7 december 2009
    He Elsa,

Net de maandag begonnen met het lezen van jullie verslag, weet niet of dat de beste manier is om de week op kantoor te beginnen ;). Het klinkt allemaal fantastisch! Veel plezier nog, geniet nog vooral en ook jullie fijne feestdagen gewenst!

Groet,

Erwin
  7. Marjoleine:
    7 december 2009
    hee lieve luitjes,

mooie, prachtige verhalen weer, en superfoto's. Leuk om jullie blog te volgen, hou het vol zou ik zeggen ;-)

dikke zoen!!
  8. Arjan:
    20 december 2009
    He Olaf, ik had geen idee joh dat je daar zit. Goed voor elkaar hoor!! Veel plezier. wat zijn je plannen eigenlijk. Zuid Amerika verkennen, of ga je daarna nog verder?

Geniet! Arjan
  9. Frank Wiegerink (+Isolde Franquinet):
    25 december 2009
    Hi Olaf,
    Vrolijk Kerstfeest van Isolde & mij, en nog veel reis- en verblijfplezier gewenst, plus voorspoed en geluk voor 2010!
    Vanuit een druilerig Kijkduin (met wegregenend sneeuwpakket van de afgelopen week),
    Frank